Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er één vertraagd.
Er zijn een paar dingen die je kunt doen:
1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket
De Track & Trace kun je vinden in de e-mail met onderwerp “Jouw bestelling bij BandenConcurrent.nl is verzonden”.
Onze vervoerders doen regelmatig updates over de voortgang van de zending.
2. Controleer je post
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
3. Neem contact op met de vervoerder van jouw pakketje
Jouw pakketje is vervoerd door DPD of GLS.
Bel de vervoerder van jouw pakketje:
Telefoonnummer DPD: 085-0022222
Telefoonnummer GLS: 003225566211
Hou de Track & Trace bij de hand wanneer je hen belt. Deze kun je vinden in de e-mail met het onderwerp "Jouw bestelling bij BandenConcurrent.nl is verzonden".
4. Is het pakketje niet op de verwachte dag afgeleverd? Wacht dan t/m de volgende dag
Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Er is 80% kans dat je je pakketje dan alsnog de volgende dag in huis hebt.
Na 5 werkdagen nog niets binnen? Vul snel onderstaand formulier in en we zoeken samen naar een oplossing: